miercuri, 11 noiembrie 2009

Bucatarie. In sfarsit...

Am deschis de doua saptamani. Lume multa, toate in regula, numai ca mai ramasese un amanunt. Nu era functionala bucataria. Si e oarecum bizar sa ai un restaurant dar sa nu poti servi mancare. Ba ca nu avem cuptor cu convectie, cu toate ca eu cumparasem un cuptor, dar ca un ignorant il cumparasem fara convectie, ba ca ne mai trebuia un congelator, cu toate ca eu mai cumparasem unul, ba ca nu stiu ce smacoline nu au venit din Italia, ideea e ca pleca lumea sa manance in alte locuri. Lucru care clar nu ma bucura.

Dar de azi e gata. Toate capriciile bucatarului au fost satisfacute, colonialele au sosit, am frigidere si congelatoare, tigai si oale sa imi pun si in cap.

Mihai, bucatarul nostru, a dezvirginat in seara asta bucataria cu niste muschi de vita cu zucchini tras in unt, ricotta si sos balsamic. Nu este in meniu dar a tinut cu tot dinadinsul sa ne impresioneze pe mine si pe invitatul meu. Si a reusit.

Iar cu ocazia deschiderii restaurantului, IC3ERG, creatorul a tot ce inseamna imaginea Jaya, a desenat repede un mesh ce urmeaza a fi amplasat pe fatada cladirii.

2 comentarii: